Jag kan höra musiken du gav mig i natt



Nu sitter jag och äter frullis och väntar på att klockan ska bli kvart i två så att jag kan gå till jobbet. Inte för att jag längtar dit men för att jag inte har nått annat att pyssla med i tre timmar till. Men min första jobbdag igår gick bra. Gjorde ingenting, tittade mest på typ. Tycker det ska bli skitläskigt sen när jag ska vara helt själv ute, liksom tänk om jag gör fel? Well well, hoppas jag får deligering tills nästa vecka bara för annars kan jag ju inte vara själv typ ^^

Nu ska jag nog ringa Mattias och sen ska jag försöka gå ut med Ansgar på en prominillis, det är jätteskönt väder ute idag!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Som Krunegård sjöng en gång i tiden: (ok, några år sedan)

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.



Och får du inte delegering i tid, då är det inte ditt fel.

Då får du ringa andra sköterskor, kvällspatrull eller liknande :)



Detta fixar du galant. Heja heja heja!

2010-06-22 @ 16:23:27
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Var jobbar du?

2010-06-22 @ 19:26:17
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Sofia

Visst jobbar du på hemtjänsten? jag har min sista introdag imorgon sedan är jag helt själv :P känns lite nervöst sådär =/

2010-06-22 @ 20:18:22
URL: http://sofiasvanhagen.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0