19:11

Okej, jag har typ lovat mig själv att inte klaga på skolan i bloggen (dels för att det är fett tråkigt och dels för att jag bara gått nån månad och det kommer antagligen bli värre sen), så jag ska inte göra det. Ska bara säga att jag typ inte kommer ha nån tid att blogga på, iaf inte på vardagarna. Alltså kommer ju inte helt sluta men kommer bli sådär tråkig och inte uppdatera varje dag. Sorry för det vaaaa!

Ikväll ska jag iaf äta pannkakor med jordgubbssylt, dricka jordgubbste och kolla på bästabästa House<3

Kommentarer
Postat av: CARRO

har du inget lov från skolan?

2010-03-03 @ 01:31:40
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
Postat av: Marcus

Te drack jag igår kväll, men missade House =(



Var det bra? En av autisterna strejkade,

så jag hade fan fullt upp på jobbet kl 21-22 =/

2010-03-03 @ 11:03:02

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0