19:14

Idag tog jag en paus från allt läsande när Ida-Lisa skickade ett sms och undrade om jag var på fika. Klart jag var liksom! Klädde på mig och cyklade ner till stan och träffade Kelly och Ida-Lisa, och vi gick till Waynes och fikade mackfika. Vi satt där och pratade och skrattade i typ tre timmar, galet! Kelly: "Men vadå, syr man igen hålet då eller??!" HAHAHAHA (mycket internt)!! Sen gick vi till H&M och jag köpte ett rött läppstift. Himla snyggt är det! Sen följde jag med Ida-Lisa och handlade på IcaEttan. Vi höll typ på att dö av skratt hela tiden men det var kul det också, haha!
Nu är jag hemma igen, och när jag stekte upp pannkakor så gick brandlarmet! Jag fick panik men lyckades stänga av det. JAG HATAR BRANDLARM! Är helt skakis nu, inte riktigt okej alltså.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0