Finaly framme

Fy fan, säger jag bara. USCH! Skulle kommit fram vid 19:50, kom istllet fram 22:00. Sjukt mycket krabb, byten och feluppfattningar och jag vet inte alls. Värst var när vi kom till Linköping och alla som skulle byta tåg där fick åka på dirketen förutom jag, eftersom det bara var jag som skulle till Alvesta, så jag och Ansgar fick hänga i Linköping i 1,5 timmar. Kändes inte sådär jättekul. Vi hann dock med en liten promenad, tur at jag hade med resekopplet! ;D

Imon ska jag iaf klippa mig, vet inte alls hur jag ska klippa mig, men är mer nervös över vad frisören ska säga om mitt hår, har inte tunnat ut det på typ två år... Anna ska följa med som moraliskt stöd.
Och sen efter det är det nog så att jag ska träffa Emmelie en stund! Känns som en himla bra grej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

svarar här eftersom det här med att svara på kommentarer alltid blir så konstigt. haha :*



men tack så mycket <3 tyvärr är kjolen lite stor, eller ja, hängseldelen. så den sitter lite dåligt upptill. Måste typ sy om den men aldrig riktigt orkat :< det är rätt synd för annars är den jättefin :*

2010-03-30 @ 00:22:54
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0