Kanske ska fixa frillen såhär?

Känns som om jag har lagat mat hela dagen, vilket jag typ har också. Mattias kommer vid 19-tiden, och då ska alltingvara klart! Är inte så bra på att laga matmat så kändes bra att börja i tid liksom!
Det är så himla fint väder ute idag också! Klarblå himmel och sol<3 När jag cyklade till affären idag hade jag tillochmed solisar på mig, kände mig väldigt vårig! Det var mysigt.

Iaf, som jag skrev igår ser mitt hår förjävligt ut, inte okej! Och så är det en såndär tråki längd på det också, så jag tror jag ska klippa av det lite. Hittade denna frillen när jag kollade runt lite igår;



Tror jag ska klippa mig såhär fast ha det lite längre, kanske så att det kortaste går ner till axlarna liksom. Vad tror ni?

Nu kommer Mattias om 30 minuter, längtar!<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja klipp så! fint ju :)

2010-03-06 @ 18:59:24
URL: http://popflickan.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0