Kent 21/3

Skulle på kent med Pop! Åkte in till Göteborg och började köa vid 14:45, och Emmelie kom strax efter 15 typ.. Det var typ kallt och så, men mest för att dte blåste. Kön gick jättesnabbt och när insläppet var så var våra fötter typ askalla så vi var skiträdda att trilla eller nått, haha! Men det gick bra iaf, fick plats längst fram vid Martin, igen!
Tyvär var spellista typ likadan som på lördagen, de bytte bara ut "Vals för satan" mot "Svarta Linjer" (som jag också hörde i Stockholm) och sen spelade de "Kevlarsjäl" på slutet också, och det var ju kul! Dock stod det några så himla irriterande tjejer precis bredvid mig som tog noll hänsyn till att det stod andra människor bredvid, och att det var trångt! Dom skulle promt hoppa som idioter och vifta på armarna som om dom typ behövde räddas från nån öde ö! Jag var seriös rädd att hon skulle slå ut mina tänder. För att hämnas så tryckte jag ut henne så att hon tillsist bara kunde stå med ena armen över stängslet typ, men såklart hindrade det inte henne från att hoppa (och döda min fot) och vifta hej vilt med armen. Såatte det var ju inte alls trevligt... Men himla kul att träffa Emmelie och gå på konsert med henne!










Kommentarer
Postat av: Emma

Åhåhåh, kent är så himla fina och jag vill se dom igen!!

2010-03-23 @ 18:40:41
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/
Postat av: Marcus

Du får tuffa till dig ännu mer, vännen. Gött att du gav igen lite, men sätt en armbåge i sidan nästa gång. Eller tryck till med foten mot smalbenet. Hårt! Det är rätt taktik, om folk inte fattar vinken och respekterar dem omkring!



Nej, nu är reklamen slut.

Åter till House och mitt te.

2010-03-23 @ 21:23:12

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0