Prinsessan av Peking

Har laddat min ipod med en massa vårmusik, ska snart åka iväg till skolan och ha seminarie såatte... Lyssnar på Markus Krunegård och peppar för fest på fredag och bakisdag på ikea på lördag. Kommer bli en bra helg känner jag på mig. Och så äre sol ute, och innan idag tog jag med Ansgar ut på en liten prominillis som varade i typ 5 minuter, annars brukar han gå in efter en minut så det är ju ett litet framsteg!
Ska nog ha solisar när jag cyklar till skolan idag. Hoppas jag inte trillar med cykeln igen, hade varit så himla pinsamt...

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh heter din hund (eller vän, katt eller promenadfilur) ansgar? FINT. finns där en evelyne också? (håll ditt huvud högt är dessutom en fantastiskt fin låt.)

2010-03-10 @ 14:47:03
URL: http://vosreves.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv:Fast nu är det ingen sol ::(:(:(:(: men skulle bli sol till helgen igen i alla fall!

2010-03-10 @ 15:18:42
URL: http://popflickan.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0