Train song

Kollakollakolla vad jag har vunnit! En såndär klocka som man kan ha i fickan på sina sjukhuskläderna!!! Så himla praktiskt! Vill typ ha sjukhuskläder nu så att jag kna använda klockan ;D

 

Ikväll är det "True Blood", kommer bli bäst. Jag känner mig jättetjock och det är inte lika bäst. Har satt på mig dom största kläderna jag har, bara för att liksom. Ska nog gömma mig under mitt Hello Kitty-täcke i soffan tills "True Blood" börjar, och längta lite tills på fredag! Och dricka lite jordgubbste, alternativt mangote, får se.

Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Men avundsjuk! Jag vill också ha en sån! ;O

Längtar också till på fredag, det blir najs.

2010-03-10 @ 21:41:20
Postat av: catti

klockan var ju sjukt söt!! :D

fredag snart yei!! taggatagga :D

2010-03-11 @ 00:19:35

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0