"Hur klarar sig kossorna?"

Har varit en himla mysig kväll ikväll! Sofia, Ida-Lisa, Kelly och Catti var först hemma hos mig och åt tacos innan vi drog ner på stan och bowlade för att sen dra och dricka en smoothie. Så himla mysigt vare! När vi drack smoothien på ett café var det dock ett par jädra fjortisar bakom oss som typ skithögt; "Alltså, kolla på dom"! Och så satt dom och glodde på oss hela tiden! Jag ville typ kicka ner dom eller nått ^^ Haha, men dom gick sen, som tur var!


Först hade jag på mig detta. Mitt hår är förjävligt, vill typ, klippa av det eller nått.


Sen kom dom trevliga prickarna till mig, vi lagade mat och skrattade och pratade en massa.


Efter maten var Catti så himal superdupersnäll och diskade! Kelly, Sofia och Ida-Lisa kollade på skräckisklipp på YT.


Sen åkte vi till bowlinghallen. Det var discobowling och allt vitt blev helt jättelysande. Ganska coolt måste jag säga.


Spaceigaste skorna i stan vaaaa! I slutet bowlade vi på knäppa sätt, typ kastade baklänges och sådära. Jag vann bolwingen btw ;D


Satte oss på ett fik och tog varsin smoothie. Gottigott vare! Kolla in Kelly och Ida-Lisa, typ: "Jädra fjortisar, tyyyyysta!!!!" Hhahaha ^^ Catti och Sofia myste bland alla kuddar, så kan man också gära!


Alltså hahahahahha<3 Kvällens kockrenaste bild! Nästan lika klockren som min kommentar; "Alltså, hur klarar sig kossorna uppe i Norrland?!" hahahaa!

Kommentarer
Postat av: CARRO

okej vad tråkigt :(

2010-03-05 @ 00:37:17
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0