We could be heroes

Idag har varit en mycket trevlig dag! Mattias och jag har varit och matfikat med mina friends här i Västerås, det var fint väder och jag trotsade vintern och hade på mig mina finfina kinaskor! Faktiskt inte alls så kallt som jag trott så det var ju bra. Dock har jag haft lite humörsvägningar nu framåt kvällen och det är ju inte så trevligt, men nu r jag glad igen. Mattias står vid spisen och lagar mat som vi ska äta, och under tiden vi äter ska vi kolla klart på "New moon", kommer bli kalas!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Jacob <3 Haha!

2010-03-07 @ 18:32:09
Postat av: Lavranszainab

Merci for all the wonderful writings

2012-01-20 @ 09:50:39
URL: http://lavranszainab.blog-howto.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0