41 dagar kvar...

... till HULTIS<3
Är så himla pepp, och det kommer bli himla fint för jag ska åka med fina vänner! Igårkväll fick jag reda på att min och Mattias vän David ska följa med, så nu kommer det bli ännu bättre; jag, Mattias, David, Emmelie och förhoppningsvis Anna. Kommer bli så perfect!
Nu återstår bara att se hur jag gör med kent, som spelar redan första dagen. Köa hela dagen för att stå längst fram eller stå långt bak (och vara sur för att jag inte står längst fram)? Det tål att tänkas på kan jag säga...
Måste iaf införskaffa nytt tält för vårat gick sönder på Emmaboda förra året, jag vill ha ett stooort så man slipper trängas med alla väskor. Och så måste jag köpa en tjocktröja som jag sett på Bikbok, kommer vara perfekt att ha när man är bakis och typ går till affären, plus att den har luva så det är ännu bättre! Nånslags av bandare/cd-spelar måste vi också ha, den jag gör lite som den vill nämligen och det är ju inte direkt bra alltid.
ÅH JAG ÄR SÅ PEPP! (måste typ peppa sjukt mycket för hultis för att itne bli jätteledsen för att jag inte är på siesta iår, som börjar idag :/ )


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du får leva på SiESTA 2008 och 2009, och se fram emot Hultan.

Jag ska dricka en flaska Kir till din ära på SiESTA nu i helgen :p



P.S. Idiotköa inte till Kent. Då missar du bara så mycket annat :)

2010-05-27 @ 12:04:57
Postat av: panda

tycker vi ska ses på hultsfred och dricka lite vin tillsammans!

2010-05-27 @ 15:31:06
URL: http://pandawhore.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0