De pratar om dig via kortvåg

Idag träffade jag och Mattias mina vänner på skolan för att plugga. Det gick riktigt dåligt. Ida-Lisa och jag satt mest och snackade och saknade all inspiration till att överhuvudtaget öppna boken. Så vi åt muffins och cornflakeskakor istället.
När vi kom hem så började jag möblera om uppe på loftet. Igår funderade jag på om jag skulle flytta upp TVn och soffan dit upp och flytta ner sängen hit (eftersom jag är så rädd att sova där uppe), men tror inte jag ska göra det. Istället flyttade jag upp köksbordet, som jag aldrig använder förutom till avlastningsbord, och stolarna och gjorde en liten plugghörna som jag hoppas kommer användas flitigt. We'll see.

Kommentarer
Postat av: panda

sv: japp, kjolen är ett linne från H&M. fniss

2010-05-15 @ 18:44:34
URL: http://pandawhore.blogspot.com
Postat av: Lillapister

Asså inte för att göra dig fövirrad men vart ska du ställa sängen? :S

2010-05-15 @ 18:47:55

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0