Och jag föll för nån på en fest nånstans, och det skulle ju va dans, dans, dans!





Det var party igår, vilket menas att jag är bakis idag. Dock inte sådär himla farligt men iaf. Har ätit den typ obligatoriska bakispizzan, chillat på Maries golv och Mattias och jag har flyttat upp soffan på mitt loft och tagit ner sängen så jag ska kunna sova.

Igår så var jag och Mattias först hos Ida-Lisa och förförfestade lite, sen drog vi tillsammans med the girls till Martin och hade förfest där i några timmar. Och nångång på natten drog vi ner till Bill&Bob, satt där ett tag innan vi gick till Burger Corner och åt lite, sen var det dags för hemfärd vilket var välbehövligt. Förövrigt hade Mattias och jag fyllehicka hela vägen hem, alltså i typ en halvtimma. Galet!










Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, vad är det med dig (er) och fyllehicka?

Minns ett videoklipp där du också hade det, haha XD

2010-05-16 @ 20:49:35
Postat av: Alexandra

Åh jag gillar bilden där men ser dig i spegelbilden av glasögonen! Himla söt du är :D

2010-05-17 @ 00:27:15
URL: http://decemberfear.blogspot.com/
Postat av: belle

jag håller med alexandra, du är himla fin!

2010-05-17 @ 14:10:17
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com
Postat av: Popsyster

maaah Mattias!!! :o guud vad annorlunda! men galet fint ändå!! :D:D han passade verkligen i rakat!

men gud vad jag SAKNAR DEJ nu!!<3

2010-05-18 @ 20:03:19

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0