Helgen

I helgen har papi och Åsa varit här, det har varit hur mysigt som helst! Och jag har blivit så himla bortskämd och fått så många saker att det känns som om det har varit en jättelång julafton eller nått sånt ♥
I lördags gick vi på stan hela dagen, tror det var mest Åsa som shoppade haha men jag (läs pappa och Åsa) köpte ett par jättefina fejk-Dr. Martens-skor och en svartvitrandig jätteskön t-shirt. På kvällen åt vi sushi hemma hos mig, sen tog vi en taxi ner till stan, för vi hade druckit vin, och kollade på bio. Och igårkväll kom vi även på att jag borde ha nya köksstolar för mina gamla var lite ostabila haha så idag åkte vi till Ikea och jag (läs pappa och Åsa igen) köpte stolar, en taklampa, tyg som jag (läs Anna den här gången) ska sy kuddfodral av. Fick även en borrmaskin och en massa tänger haha så nu kan jag typ bygga ett helt hus nästan! Plus att min helt megahändige far har:
1. Hjälpt mig att fixa min rullväska som hade gått sönder
2. Gjort så att min toa inte luktar avlopp
3. ÄNTLIGEN fått av mitt filter från kameran så jag kunde putsa bort fläcken som var på insidan av det
4. Satt upp min taklampa (Åsa och jag hejade på!)
Oh som sagt, har varit en helt jättemysig helg och det var mycket roligt att dom kom och hälsade på mig och vi sa att dom skulle komma och hälsa på mig i vår igen :D Sound pretty good alltså!






Min nya taklampa! Den ger ju inget såntdär megljus ifrån sig men det gör absolut ingenting, fattar ni hur mycket mysfaktorn går upp i min lilla lägenhet tack vara denna urfina lampa?! Ser ju ut som typ tusen stjärnfall ♥ I'm in love!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh såna lampor är så fina. Verkligen. Och så himla mycket nostalgi, kommer igår när folk hade såna där, fast små som bildade en halva av din lampa typ. Öh. Dom är verkligen svåra att förklara, haha D:

2010-10-04 @ 02:13:37
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: LillaPister

Åååååh, vad myspysigt!! vill också ha mys och äta sushi, är du på att göra det när du kommer hem? ;D

2010-10-04 @ 18:44:53
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Ma

Haha...Klart att du skulle ha den lampan!! Passar dig perfekt!!

Visst har du en händig far!

ha det gott!

Kram

2010-10-05 @ 07:55:46
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0