Min tvättstuga

Oki jag älskar min tvättstuga lite ibland alltså. Kommer hem idag till Västerås och ser hur tvättkorgen liksom svämmar över av all tvätt och jag tänker att jag måste liksom tvätta NU! Så jag går ut till tvättstugen, kollar på bokningstavlan och får en tvätt-tid samma kväll, alltså nu. Känns himla jättebra faktiskt. Och så står det en fåtölj i tvättstugan också som har stått där i typ två månader men som ingen verkar vilja veta sig vid. Eller det är typ ingen riktig fåtölj utan typ en stol-fåtölj med en ganska skabbig klädsel, det är typ en sånhär: Iallfall, jag vill ha den. Så jag tänkte skriva en lapp på den och undra om någon äger den och om jag isåfall kan ta den/ om ingen äger den så kan jag ju ta den eftersom den ändå bara står där. Tänkte liksom byta ut klädseln såklart, men sen har man en nice fåtölj, och typ gratis också! Jag gillar saker som är gratis. Och så ska jag nog måla om den fast jag har inte bestämt mig än men den hade ju passat mycket bättre ommålad, kanske i vitt med nått skitsnyggt klädsel på. We'll see.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0