Tiden går, om hundra år är vi stjärndamm



Sitter för tillfället hemma hos mamma och dricker te. Spenderade gårdagen tillsammans med Mattias; först hos hans mormor och sen åkte vi hem, lagade tacos och kollade på fotbollen tills det stod 2-0, och då gav vi upp. Sov hos honom, och idag lagade jag lunch åt honom, hans mamma och bror. Och så nu har jag åkt hem. Ikväll ska jag bjuda min familj + Mattias på crêpes, så det blev nån slags matlagningsdag idag.
På fredag åker jag till finaste Emmelie i Eslöv och hälsar på, men innan dess ska jag vara med Anna på hennes textillektion i skolan. Hennes lärare sa tydligen att jag kunde sy lite medans jag var där haha, så jag ska nog bara sy en pläd till Ansgars resebur.

Kommentarer
Postat av: belle

+ ÅÅÅ vad fin din nya header är. älskar.

2010-10-13 @ 19:04:37
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0