Today is a good day?

Hade föreläsning i Eskilstuna idag. Var tvungen att gå upp tidigt och så regnade det en massa när jag cyklade till bussen. Som tur är har jag en snygg regnjacka att ha på mig. Hade en dålig dag och var lite arg på allt och alla, Ida-Lisa's mamma bjöd oss på russin som hon skickat, och våran föreläsare är dålig och borde gå tillbaka och jobba på psyk ("Huuuur är det att leeeeva med en lååångvarig psykooossjukdoom?" Det var väl hennes favoritcitat som hon sa typ femhundra gånger idag för hon gillar ju att dra paralleller med det vi läser -kvalitativ metodtoeri- nu och psykiatrisk vård?). Och så satt jag, Ida-Lisa och Marie, alltså team SLIM haha, och pluggade också, alltså seriöst ovärdaste kursen!
Tittar på House nu, och ska snart packa för jag åker hem imon för att gå på begravning på torsdag.
På fredag ska jag ha ett cp-"seminarie" som typ är mer som en redovisning. Skitkurs :@



Kommentarer
Postat av: Marcus

Hehe, den röd/blå regnjackan hänger fortfarande med :D

2010-10-19 @ 23:03:05
Postat av: Cheapo

Sv: Självklart :D

2010-10-20 @ 06:08:02
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: belle

Å världens bästa länk + ljud!!!!

& tröjan <3 & strumpbyxorna <3

2010-10-20 @ 13:22:26
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0