And I'm crying for things I tell others to do without crying






Idag hade jag alltså på mig detta/såg ut såhär.
Är lite opepp på allting nu, det är tråkigt. Har räknat ut att jag i snitt sovit 14 timmar per natt sen i fredags, känns kanske inte helt okej? På fredag ska vi på en sån hör Halloween-fest på Kåren men jag vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till fastän alla andra verkar ha big plans (funderade på Berny Pålsson men då måste jag ju typ köpa vit sprayhårfärg och vingar men jag har inga pengar och ingen skulle fatta vem jag försökte föreställa ändå... Så nu funderar jag på att vara glitterpoppare för har nog alla saker som behövs till det hemma men jag vet inte och tror ingen kommer fatta nu heller om jag kommer trippandes i rosa tyllkojl, rosa kinaskor, prinsesskrona och en massa pärlarmband... Äh får damp/panik/whatever. Please HELP!).

Ikväll är det iallafall Housie<3 Ska kolla på det och sen ska jag dricka jordgubbste ur min stora kopp som rymmer hela 7 dl te! Bra för då slipper man gå och fylla på så himla ofta.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du hade blivit en jättesöt glitterpoppare ivf :) <3

2010-10-26 @ 23:14:28
Postat av: Hanna

så himla sött med hjärtat! jag har också ett sånt pärlhalsband hängandes på min vägg :D sen så har jag ett likadant fast i svart med vita rosetter som hänger i mitt fönster, haha.



och jag tycker du ska klä ut dig till glitterpoppare! GULLIGT <3

2010-10-27 @ 05:24:00
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: Linnea

du är så himla söt.



jag vet inte helelr vad jag ska klä ut mig till på halloween. sånt är supersvårt!

2010-10-27 @ 08:34:12
URL: http://doingtheunstuck.wordpress.com
Postat av: belle

hej. & å har också en sådan kjol. de är så himla snygga. & tighta. & sköna. & ge mig förslag på vad jag kan klä ut mig till på halloween tänkte ha typ fakespindelväv i pandan med en liten spindel i. istället för rosett liksom. & så svart läppstift. & svart fodral/klänning vita strumpisar + svarta stockings med vita rosetter på. typ. vad tror du??

2010-10-27 @ 10:55:05
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com.
Postat av: Anonym

snyggt! :)

2010-10-28 @ 14:15:38
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0