And I was dancing the whole way home



Hejhejhallå allihopa! Nu, eller ja sen kl. 12 idag, är det helg för min del. Oh yeah, I like. Jag var iallafall jättetrött när jag vaknade eftersom en viss liten hårboll inte alls tyckte att jag skulle sova, och försökte få upp mig med att jama i några timmar. Kändes inte helt okej... Klev upp tjugo minuter innan jag var tvungen att cykla så orkade varken fixa håret eller sminka mig, men vi hade ju ändå bara seminarie så det gjorde inget.
Och imon är det Halloween-fest på Kåren och jag är peppp! Eller egentligen är jag väl mer pepp på förfesten hemma hos Ida-Lisa, åh kommer bli så himla megaroligt!
Nu ska jag fortsätta spela Sims.




Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0