Som musik man bara hör när man kan tala samma språk



Ligger i sängen och kollar på "Mia och Klara", det är bäst! Imon åker jag hem och ska fira mamma för hon fyller år, och sen på fredag ska jag träffa underbaraste Emmelie ♥
Är för örvirgt sjukt trött för vi hade världens mördardag i skolan med en föreläsare som borde ha spelat in ett avslappningsband istället för haft föreläsning; hon hade en så sövande röst att jag nästan somnade haha ^^

En gammal bild på mig och Pop

 


Och svar till "hemlis O.O": Dr. Martensskorna vet jag finns på bl.a. Brandos.se, kattskorna har funnits på Shock innan men finns bara i rött numera tror jag och de helsvarta skorna med en vit linje är från Shock :)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0