Cleaning day

Idag har jag storstädningsdag. Kanske egentlige borde plugga men så vaknade jag, efter en ofrivillig lång sovmorgon, och kände att jag verkligen behövde storstäda! Så det håller jag på med nu, samtidigt som jag lyssnar på "Strip Music". Det är fint. Känns som om jag har skurat och skrubbat i varenda vrå nu, haha men det är fortfarande ganska myckt kvar. Längtar tills jag är klar för då ska jag ringa till babie och prata lite och det gillar jag. Och imon åker jag en megasnabbis till Stockholm över kvällen för att träffa mami för hon ska på kurs där på tisdag så vi ska först gå en liten runda på stan och sen så ska hon, jag och Mattias gå och äta på restaurang och sådära! Oh my, kommer bli megamysigt och jag har redan bestämt mig för att ha på mig en klänning som jag inte trodde jag kunde ha längre men det kunde jag visst och så ska jag ha den där skjortan från HM med den svarta rosetten på till, kommer bli jättesnyggt tror jag. Och förresten så hittade jag tre klännigar som jag trott att jag slängt/gett bort, men dom låg visst bara inknölade i ett hörn i garderoben bakom lite påslakan så då blev jag glad! Nu ska jag fortsätta städa! Hejdå!

Kolla lite skräp som jag visst hittade lite överallt+pantflaskor som jag ska panta och köpa fil för!

Kommentarer
Postat av: Emelie Ivarsson

Hej hej!

Jag tycker verkligen att du ska köpa en Whippet, jag personligen kunde inte hitta en mer underbar varelse :)

Jag bor i växjö, du då? Kram!

2010-09-13 @ 12:21:15
URL: http://whippetfnatt.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0