Fem enkla saker

Fem saker ni inte visste om mig (eller det kanske ni visst gjorde..) :

- Jag sjunger nästan alltid julsånger när jag duschar (Gläns över sjö och strand är favoriten)
- Jag är ofantligt livrädd för mörker och kan inte göra någonting när det är mörkt, sover därför t.ex aldrig med helt släckt (förutom när jag är med babie<3)
- Jag mimar oftast till musik när jag lyssnar på min ipod
- Jag pratar högt med mig själv hela tiden när jag är hemma, och så brukar jag öva på olika samtalsämnen som skulle kunna tänkas komma upp. Och ibland låtsas jag att jag är med i en engelsk/amerikans dokusåpa...
- Jag kan absolut inte dricka eller äta någonting när jag är inne i ett badrum. Kan typ inte ens ha med mig dricka in (ex. på en fest), utan ställer det oftast utanför dörren.

Nu ska jag bärja göra mig iordning för ska snart åka in till Mattias och gå på fest. Fast dom hade visst blivit försenade vilket bara var bra såg jag nu eftersom klockan var ganska mycket och jag fortfarande sitter och äter haha! Hoppas ni har en fortsatt trevlig lördagskväll/natt/whatever.

Kommentarer
Postat av: Marcus

2 av de 5 hade jag nog koll på :D

2010-09-18 @ 22:49:19
Postat av: Marie

Haha, du är så söt! Jag sjunger för övrigt också oftast julsånger när jag duschar. haha.

2010-09-18 @ 22:53:11
URL: http://m-fridolfsson.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0