Got to go to work, then hurry home badi bap bap bap



Ööööh jag är så jävla trött idag... Vaknade vid halv fyra av ett ljud som jag tror kom typ från lägenheten ovanför. Försökte somna om när det igen kom en massa knäppa ljud, alltså typ ett rassel, världens duns, lite kraffsande. Fattade ingenting så var tvungen att gå upp och se om det var nått i min lägenhet som lät, vilket det då inte var. Självklart råkade jag väcka Ansgar också, så han typ trodde det var morgon och ville leka en massa. Haha inte världens roligaste kanske? Och min väggklocka som jag har låter så jävla mycket, så var tvungen att ta ur batterierna också. Mm, härlig natt. Nu ska jag cykla iväg till skolan och ha föreläsning. Längtar tills imon, då ska vi ha party!!!

Kommentarer
Postat av: Ma

Haha...trodde du att det kanske va ett spöke på besök??

Ha det gott gumman, du får sova några extra timmar i natt!

Kramar <3

2010-09-02 @ 09:23:18
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0