I'm Good, I'm Gone

Just nu sitter jag och lyssnar på "Ring så spelar vi" från förra veckan då Filip&Fredrik var med. Har ätit nån slags lyxfrullis (för att vara mig); frallor med jordgubbssylt!!! Känner faktiskt att ibland får man lyxa till det lite. Ska snart ner till stationen och möta Mattias som kommer till mig i Västerås, och vi ska gå en liten runda på stan, och sen ikväll ska vi på party för att sötaste Marie fyller år idag. Mycket GRATTIS till henne förövrigt!
Orkar inte fixa till mig nu när jag bara ska gå på stan en runda, så planerar att gå osminkad och ofixad i håret eftersom jag ändå måste göra om allting senare idag tills ikväll och det tycker jag känns väldigt jobbigt ^^


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0