Jag älskar min Hello Kitty filt!

Jag är sjuk, fast jag vet inte alls vad för sjuk jag är. Det är knäppt. Jag har iaf bäddat ner mig under min finfina Hello Kitty-filt som jag typ älskar, kollar på TV och smygkollar på Ansgar när han ligger i sin elemensäng och sover. Hehe det ser faktiskt lite ut som att han har dubbelhaka haha<3 Och ikväll börjar Filip&Fredriks nya serie och så den nya säsongen om Ullared. Ska kika eftersom jag ändå inte har nått bättre för mig än att ligga och vara yr i huvudet och ha tandångest. Äh nu ska jag sluta klaga för  det är faktiskt fint väder ute och så luktar det höst!!!

Update 18:38-> jag tror jag har magkatarr!

Kommentarer
Postat av: Popsyster

uscha, krya på dej popii<3

och miiih, måste så se ullareds dokumentären på play sen xD tss

2010-09-06 @ 21:05:56
Postat av: Hanna

usch, stackare :( hoppas du blir bättre snart <3



och gäspbilder är något av det finaste som finns på missar :D och så dör jag lite när dom räcker ut tungan, som dorothea gjorde :D det är nog det bästa och gulligaste jag vet.

2010-09-07 @ 00:24:28
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0