Jag är en vampyr, jag suger och spyr



Nu sitter jag på sängkanten och äter fil med k-special. Mm, lyxade till det lite i helgenoch köpte det, k-special alltså! Iböland får man faktiskt ha det lite lyxigt!
Idag ser det jättekallt ute, helt grått, så det känns faktiskt okej att ha en föreläsning och så idag och egentligen skulle jag ha stannat kvar efter i skolan och finskrivit mina anteckningar med Marie (för du skulle bara äta med oss va, Ida-Lisa?), men nu är hon sjukis så tror jag inte gör det. Och igårkväll skrev jag värsta handlingslistan och nu har jag planerat att göra tre stycken olika rätter och frysa in som matlådor (köttfärssås, pastagratäng och currysoppa med majs!)! Nu måste jag kila! Ha en mycket trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh... currysoppa låter spännande. D receptet vill ja ha. Har idetorka på maträtter.

Kram kram på dig å Ansgar:D

2010-09-08 @ 23:14:24

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0