Och liljorna faller från ett fönster i Västerås i natt



Idag har jag varit väldigt effektiv och hunnit med en himla massa saker:
- Gått på en föreläsning
- Renskrivit lite av mina anteckningar
- Handlat mat
- Ringt ett samtal
- Lagat massa mat och gjort till matlådor
- Diskat
- Dammsugit
- Skurat
Känner mig helnöjd måste jag säga! Nu ska jag nog bara tillbringa kvällen i soffsängen (alltså min säng fast på dagen sitter jag bara på täcker och kollar på TV, då är det alltså en soffa!) och sådära.
Imon ska jag och mina vänner gå på bio! I love bio. Vi ska förövrigt se "I rymden finns inga känslor", den är bra eller iaf novellfilmen! Och så är veckan snart slut så då får jag fixa frillen igen, känner mig pretty ful utan min panda :(

Kommentarer
Postat av: Marie

Bara så du vet så är du jättefin utan fluffet med! :)

2010-09-08 @ 20:52:57
URL: http://m-fridolfsson.blogspot.com
Postat av: belle

å jag älskar också bio! vill gå snart :((((

2010-09-09 @ 14:56:09
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0