2 steg från paradise

Har precis kommit in från årets första riktiga uterunda med Ansgibus! Gick superbra. Vi hann med att titta på två hundar som gick förbi, ett barn som stod på avstånd och kikade på oss, och sen var det ett annat litet barn som ville klappa honom, så jag tog upp honom i mitt knä så hon kunde klappa, och medan hon klappade så sa hon "klappa fint"! Så himla gulligt. Nu ikväll ska jag bara renskriva mina anteckningar, och sen soooooova. Är så fruktansvärt trött nu för tiden alltså. I don't get it alltså. Men imon ska jag och mina vänner åka till Ikea Hälla för dom ska stänga så dom har 30% rea på allt som är kvar, så vi ska dit och se om vi hittar nått fint. Hoppas! Och på fredag ska jag på party (Cattis riktiga inflyttningsfest!) men har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig.... Tips? Annars får jag cykla ner till stan och försöka hitta nått där.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hade ungen som klappade autism? Jag vet en autist som varje gång han ser en hund/katt säger "Inte farligt, klappa fint", vare sig han ska klappa eller inte, hahaha XD



Ja, vad du ska ha på dig? Ett tips: Kläder? :p

Skämt åsido, men klänning? Den du fick av Mattias?

2011-04-06 @ 21:58:37

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0