Alltid en orkan i hälarna, aldrig kunnat stanna nånstans.


Är fortfarande förkyld idag, men tack vare lite ibuprofen så håller jag mig över ytan så att säga. Seminariet gick bra men var riktigt tråkigt, tack och lov fick vi sluta 45 minuter tidigare. Sånt uppskattas! Har lyckats slänga in en tvätt nu fastän jag inte hade en tvättid. Känner mig lite smått kriminell som tvättar på nån annans tvättid, FAST, det hade gått 40 minuter från att den andra personens tvättid börjat (och denna inte hade börjat tvätta) tills jag slängde in min tvätt, och efter 30 minuter är tvättiden förbrukad så då får vem som helst tvätta så det är ju inte direkt att jag begått nått brått eller nått haha ^^ Iallafall, är GRYMT sugen på att gå på Håkan Hellströms + The Arks spelning i Kalmar i sommar. Bara det att det kostar ju lite pengar och så tar det ganska lång tid att åka ner till Kalmar från Stockholm bara över en dag. Ellar njae, jag lär nog sova hemma men måste åka upp direkt på söndagen igen för jag antar att jag jobbar på måndagen. Får tänka lite på det men är riktigt sugen! Nu tror jag att jag ska bärja packa lite inför påsken så jag slipper panikpacka imonkväll haha.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Man kan ju "Råka" bli sjuk en torsdag och fredag ^^

2011-04-13 @ 17:42:03

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0