Hey, could anybody take me home I feel leftover and alone.


Befinner mig i Stockholm för tillfället, för imon+fredag+måndag ska jag ha introduktion/jobba på mitt sommarjobb. Är nervös och så men det går säkert bra hoppas jag. Iallafall, har inte så mycket mer att säga typ. Längtar till Siesta och tills jag får mitt sommarschema (jag ♥ scheman). Då ska jag räkna ut hur mycket jag kommer att tjäna och genom det vad jag genom det vad jag kan hitta på i sommar. Hoppas på en massa.
Funderar även på om jag ska gå på Johnossi's spelning den 13e maj i Stockholm. Har inte bestämt mig, eller liksom hade velat men det skulle betyda att jag är i Stockholm tre raka helger i rad och tja det är ju alltis mysigt men tror inte Mattias kommer att vara hemma så mycket och då är det ju mindre mysigt. Jag får se hur jag gör helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Lycka till imorn! :D

2011-04-26 @ 19:39:21
URL: http://idalisapersson.tumblr.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0