Introduktionsdag

Idag har jag varit på introduktion. Det gick bra, var ungefär som att jobba på Rullen (stället jag jobbade på innan jag började skolan), fast kidsen var yngre. Dom hade personalbrist så jag fick hjälpa till ganska mycket även fast det var min introduktionsdag, men det tackade jag inte nej till. Hade nog blivit ganska tråkigt om jag bara stått bredvid och tittat på. Iallafall, eftersom dom hade personalbrist så får jag hoppa in och jobba imon också! Hade i och för sig sett fram emot en ledig dag med lite seminarieplugg men ja, lite extrapengar känns ju nice. Såatte, japp. Är ganska trött nu men har tänkt att börja läsa lite till seminariet och sen sova tidigt. Och på lördag har Mattias även lovat att vi ska ha vääärsta mysdagen. Längtar jag? Japp!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0