Stockholm vaknar långsamt och jag är full igen




Tjabba. Ska dra på party nu, om jag inte blåser bort på vägen. Min frill kommer ju vara helt destroyed när jag väl är framme, och jag lovar att jag inte ens hinner komma från till Catti förens mina strumpisar är trasiga också :( Ska nog packa ner ett par i reserv... Iallafall. Såhär ser jag ut denna kväll. Kör på prickigt. Har även prickiga naglar såatte.
Och justde, angående dom hära "bild-dagarna" så har jag inte orkat att ta kort på hur jag bor (som jag skulle kagt upp igår), och idag var det en skitkonstig som jag inte fattar så om nån bryr sig fortsäter jag imon igen. Ha en awesome fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Bild 2 och 3 var mina favoriter ^_^

2011-04-11 @ 12:36:58
URL: http://tjelsi.com
Postat av: panda

så himla fin!

2011-04-11 @ 22:46:03
URL: http://pandawhore.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0