Det finns hopp om en förändring, men det tar den tid det tar.


Tror jag håller på att genomgå någonslags personlighetskris? Typ, känner att jag borde starta om men vet inte varför, hur eller med vad? Ja, alltså inga radikala förändringar eller så, men liksom ni vet lite uppfräschning? Jag kanske borde byta stil eller börja motionera eller bli vegeterian eller skaffa mig en hobby eller göra om i lägenheten eller nått såntdär typ. Fast jag vet inte. Jag tycker inte om förändringar någonstans och därför drar jag mig gärma för att göra dom. Och det blir ju inte lättare utav att jag inte har en aning om hur dessa förändringarna skulle gå till? Kanske börjar lite sakta och köpa nån röd tröja och börjar gå ut och gå då och då ibland och måla om byrån och kökshyllorna vita och fota mitt vardagsliv lite mer, och sen får man se vad som händer utifrån där? Eller?

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag tycker att det räcker med en röd tröja och att måla om!Absolut inte vergitarian... hmm



Kram från oss i Hovet!

2011-08-10 @ 22:09:25
URL: http://mamipe.blogg.se/
Postat av: Cheapo

Mamma: Haha, okej ;)

2011-08-10 @ 22:17:11
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker att en röd tröja passar utmärkt, eller en röd basker bara? Det hade passat så fint till ditt hår. Och rött är ju faktiskt en fin färg som gör rätt stor skillnad. :)

2011-08-12 @ 12:54:43
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0