Det känns som om någon kapat våra fötter.

Alltså åh blir så trött på min hjärna.... Skulle renskriva och packa och dammsuga och plocka upp på golvet och liksom gör jag nått av det? Typ NEJ?! Så ja, åker ju direkt till Gotland imon efter jobbet och hade tänkt att jag skulle få sova åtta timmar inatt men det lär jag verkligen inte få och då kommer jag vara så trött imon och ögonen kommer vara så tunga och jag somnar stående och det är ju inte alltför bra. Så, nä. Fast det kommer bli så fint att äntligen få komma till Gotland igen och heden och gå promenad runt myren och springa i gräset när det är helt blött av morgondagg och spela kubb med mina syskon + kusiner på kvällen efter maten och lyssna på Karlavagnen precis innan man ska sova eller så ligger man och skrattar för att man är så övertrött, så ja, kommer bli så jättebra även fast jag bara är där över helgen.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0