I know I want to be with you if only a lifetime.

Oki det luktar höst ute och jag blir så jäkla happi av det! Vill liksom att det ska bli såndär perfekt höst nu då det är lagom kallt, tillexepmel ska det koma rök när man andas på morgonen, och att löven ska vara röda och orangea och gula och bruna och när jag cyklar till skolan i min nya röda basker så komma löven att virvla runt cykeln och man kan hoppa i lövhögar och dricka mängder av te och ha tända ljus och mysa och åh! Jag älskar hösten.


Kommentarer
Postat av: linnea

Så skönt att det är fler som längtar lika mycket som jag.

Det är så himla fint! åh <3

2011-08-12 @ 07:39:48
URL: http://doingtheunstuck.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0