Sjuk

Okej ligger och avlider här i sängen ungefär. Har ont i hela kroppen och i lederna och i musklerna och hur jag än ligger och vrider på mig för det ont i benen, i magen, i nacken, i armarna, i käkarna, i fingrarna. Och såklart i huvudet också. Great life liksom. Och tydligen hade jag varken alvedon eller ipren hemma så döör. Och så kan jag inte andas djupt utan att hosta heller. Och måste klaga lite här för har ingen annan att klaga för än Ansgi för Mattias är upptagen med annat så kan inte ringa honom och man måste faktiskt få klaga när man håller på att, antagligen, bli sjuk!

Fast jag väger upp klagandet med en bild där jag klappar världens sötaste get på Skansen:

Kommentarer
Postat av: Andréa

Vad fin din blogg är, och ditt hår är helt underbart!

2011-08-29 @ 15:55:46
URL: http://graycoatedmornings.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0