Söndag

Idag har jag ägnat dagen åt en massa skola, inte sådär himla roligt. Och nu har jag tydligen fått en lätt huvudvärk också, jag som aldrig har huvudvärk? Funderar på att gå ut och gå men det ser ut som om det ska börja regna vilken sekund som helst och tja, jag orkar inte bli blöt och sådär. Borde packa iordning mina saker för på tisdag åker jag tillbaka till Västerås igen. Usch, vill inte. Har ju vant mig att bo tillsammans med babe igen så det känns jättejobbigt att behöva flytta härifrån igen. Får tänka att vi har klarat halva tiden nu och att det bara är 1,5 år kvar tills vi kan bo ihop forever!
(Och idag är det bara 10 dagar kvar tills jag och mina vänner åker till London!)



Här är förövrigt en bild när jag matar den halvtama vild-
kaninen med knäckebröd hemma hos mormor & morfar.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Va söt bild :) <3

2011-08-15 @ 11:21:26

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0