Som musik man bara hör när man kan tala samma språk, när man delar alla hemligheter stora som små












I helgen var min fina Pop här! Vi hade det så himla mysigt och trvligt och jag ville inte att hon skulle åka hem och hon ville inte heller åka hem men var tvungen för hon och jag jobbar ju och sådära. Iallafall, i lördags så gick vi på stan och var megaskabbiga för ingen orkade fixa sig och vi skämdes lite när vi gick förbi speglar och kollade oss i dom typ. Fast vi hittade iallafall lite saker att köpa, så vi blev glada av det. Jag köpte tre knästrumpor och två på strumbyxor på rean, samt ett par lösögonfransar. Försöker spara pengar tills jag ska till LONDON om tre veckor. Emmelie fyndade en massa hon också. Och sen kom vi hem och snyggade till oss och drack vin och drinkar med Mattias ute på gården och hade det mysigt och sen hade vi tänkt att egentligen gå ut men vi var trötta så att det blev så att vi somnade istället. På söndagen så gick vi på Skansen och kollade på alla fina djuren och lodjuret var framme och visade upp sig jättemycket så vi blev glada och tog typ hundra bilder på det, fint. Och sen på kvällen så åt vi pizza med Mattias och sen gick vi och badade (jag badade också!), och jag var livrädd och skrek ganska mycket och sen skrek jag jättemycket en gång och klamrade mig fast på Mattias rygg när jag råkade simma in i ett sjögräs haha. Och sen åkte Pop hem, efter en mycket fin helg ♥

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0