What you think you can not say, and what you feel you can not show.


Åh, idag skulle egentligen ha varit min sista jobbdag för sommaren, men så krisade det på jobbet på måndag så ska jobba då också. Fast bara 9:30-15, så det är ju faktiskt inte så farligt, och så får jag ju mer pengar! Japp. Och jag har fått ett 32 gb stort minneskort till min systemis av papi och Åsa i försenad födelsedagspresent! Om jag är glad? Mhmm! Var ganska orolig innan hur jag skulle klara mig i London då mitt minneskort som jag hade innen bara var 2 gb, och jag pallade ju inte släpa med mig min laptop bara för att kunna lägga över bilder när minneskortet var slut, så min födelsedagspresent löste det hela!
Ikväll har jag iaf PF, så jag ska bara fixa en grej med skolan, och sen ska jag mysa ner mig och kolla på "Rainman". Har haft den på datorn forever men bara kollat på första halvan, så nu täntke jag kolla klart på hela filmen för en gångs skull. Och så har jag köpte fredagsgodis såklart, bäst!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0