Tystnad, tunnel avfart.

Siter här hemma och lyssnar på Broder Daniel samtidigt som jag håller på att fixa till frillen. Klockan 18 så ska jag och mina vänner träffas hos Marie och ha lite julmys, det vill säga lyssna på julmusik, äta pepparkakor, dricka glögg med chokladsmak och sen ska vi dra lott om vem vi ska köpa julklapp till. Kommer bli så himlahimla mysigt!

Förövrgit så är jag inte alls bakis idag, åh vad jag älskar resorb ibland alltså! Eller det gör jag väl för det mesta faktiskt. Iallafall, det var roligt igår och jag kunde faktiskt dansa trots att jag hade på mig mina klackskor och sådär. Dock var det inte bästa musiken, as usual, men det funkade och sådära!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0