Today.

Idag lämnade vi in vårt pm för granskning, så himla skönt att vi inte kan göra mer på det förens vi får tillbaka det på torsdag. Imorgon och på onsdag är vi lediga från skolan, måste bara läsa in mig på det pm som jag och Kelly ska opponera emot på torsdag, men annars så har jag ingenting inplanerat! Har väl tänkt att jag ska försöka piffa till mig, känner för att ha lite finare kläder på mig och kanske fixa frillen och sådära, innan jag ska ner till stan imon och se om jag hittar några julisar. Har tänkt att gå en sväng på Myrorna också, åh, hoppas att dom har en massa fint.

Det är förövrigt sagt att det ska snöa här i Västerås inatt, hoppas på det. Hade ju varit lite trevligt med snö här också när alla andra i Sverige verkar ha fått det!

Kommentarer
Postat av: term paper help

Så vad? Hade du snö? Vi har snö driver bara inte passera och inte köra!


★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0