Fem steg bakåt, två steg fram.

Idag har Kelly varit hemma hos mig och vi har PM-pluggat lite. Jag tycker det är så spännande när jag får besök hem till mig. Eftersom tre av mina fem vänner här i Västerås är allergiska mot katter, så blir det naturligtvis aldrig att vi hänger hemma hos mig, så därför blir det så himla roligt när det väl kommer hem någon till mitt lilla bo!
Just nu sitter jag och är sugen på att baka lussekatter, men det är ju så himla krabbigt oc tar så himla lång tid så jag får vänta tills på lördag då jag och mina vänner ska ha mini-julafton och baka lussekatter och sådära! Längtar så himla mycket tills på lördag, kommer ungefär bli det mysigaste på länge.


Och såhär kan jag för övrigt se ut när jag är ute. Detta är mina två nya vinterjackor för i år. Den vinröda köpte jag på "New Look" i London, och sen svarta hittade jag billigt på Myrorna (den är förövrigt så himla varm och gosig, kan ju vara det bösta köpet på länge, förutom min glittertröja!)!



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0