Fem saker jag vill göra i sommar

- Jag vill åka till Gotland och hälsa på mormor och morfar. När jag bodde hemma hos mamma så var jag typ där tre gånger om året, men sedan jag flyttade hemifrån för 2,5 år sen tror jag bara jag har varit där en eller två gånger totalt.
- Åka till London med mina finfina västerås-vänner.
- Gå på festival, as usual ♥
- Göra en utflykt tillsammans med Mattias, Pop och David, precis som vi gjorde förra året.
- Spela fotboll på gräsmattan hemma i Hovmantorp, åh så kul!

Kommentarer
Postat av: Ma

Klart du ska med till Gotland i sommar!! Det blir ingen sommar annars :)

Kram gumman!

2011-02-19 @ 10:33:49
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0