Och visst bor det ett skrik någonstans i ditt lugna, tysta liv. En vild fantasi som dränks i lådvinsnostalgi.


Hejhejhallå allihopa. Här sitter jag i min säng, och det har jag gjort hela dagen. Suttit här i, eller legat och sovit. Känns ju sådär måste jag säga. Och det värsta är att jag är inte alls speciellt bakis, bara sådär slö liksom. Gjorde iallafall ett tappert försök att plugga, men jag somnade tydligen och vaknade ungefär tre timmar senare; klockan halv sex. Typ, vafan? Så nej, jag har inte gjort NÅGONTING på hela dagen. Och nej det känns inte bra och typ, hej-vem-kommer-få-underkänt-i-denna-monsterkursen?! Bläbläblääää. Usch, borde verkligen försöka sova snart, för imon kommer Mattiasälskling hit ♥ Bäst typ.

Kommentarer
Postat av: lillapister

HAHAHA, lilla bigpister, vi har fortfarande snö kvar på marken, inte just där jag fotade bara längst längst in mot väggen ;D vi har dock fortfarande kalla minus ;( Och jag har världens tuffaste Bigpister! <3

2011-02-19 @ 23:03:13
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0