:@

Okej jag hatar min skola, JÄVLASKITSKOLA :@
Så jävla omoget att dom för två veckor sedan ändrade om totalt i schemat i den kursen jag läser nu, vilket resulterar i att jag missar TRE SKITVIKTIGA FÖRELÄSNINGAR för att jag är hos papi och firar hans 50-års dag! Och jag liksom väntade med att boka tågbiljetterna tills jag började denna kursen (den 14e december), för liksom då ändrar dom ju inte schemana mer men öh jo tydligen så har dom gjort det... Okej jag är skitarg nu och skulle bara vilja kicka ner nått :@ Och det är ju liksom inte första gången dom bara har ändrat sådär med kort varsel så liksom typ KAN NI TA OCH SKÄRPA ER NÅN JÄVLA GÅNG ELLER?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fy fan vad tråkigt, jag beklagar.

Det var en av nackdelarna då man pluggade högskola/universitet, att om man läste heltid/helfart så skulle man också anses vara tillgänglig (månd-fred) vid schemandringar (tror det är 10 dagar innan de har rätt att kasta om dagar/tider. Iaf då och där jag läste). Som om man inte har ett liv vid sidan om!

2011-01-09 @ 13:55:10
Postat av: Marcus

Hur kort varsel är "kort varsel"? Det finns som sagt reglerat för hur de får bete sig. Är det mer än 10 dagar innan så finns det nog inte mycket du kan göra tyvärr. Läser man heltid så ska man också finnas tillgänglig 40 timmar i veckan för föreläsningar. Den tid det inte är skola så är det egentid (vilken kan kastas om till obligatorisk föreläsning inom 10 dagars varsel). Tyvärr.

2011-01-09 @ 13:59:41
Postat av: Marcus

För att spamma en tredje gång, så ta upp det med de lärare/föreläsare det gäller. Jag råkade ut för samma sak då jag pluggade, skulle utomlands. Typ några veckor innan jag skulle resa så bara: Nytt schema!!!



De föreläsarna var schyssta och gav mig massa extra anteckningar av sina egna från föreläsningarna jag missade, sedan fick jag stanna kvar och prata med dem om det var något oklart då jag kom tillbaka :)



End of uppsats ;)

2011-01-09 @ 14:02:55
Postat av: Cheapo

Sv: Nä dom ändrade den 21a men liksom jag skiter i dom nu orkar inte med att dom håller på att krabba sönder schemat....

2011-01-09 @ 14:59:57
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0