Friday I'm in love

Fredag kväll. Jag har hunnit med mycket idag; skrivit två tentor (läkamdelsberäkningen är jag osäker på, krävs ju bara ett fel för att inte få godkänt och matte har ju aldrig varit min starka sida), men den andra tentan gick finfint. Och så har jag sprungit på stan och köpt lite saker på, fick en liten peng av mami efter att hon läst på facebook att jag hade hittat lite fina saker på Åhléns så hon tyckte jag förtjänade det eftersom "jag är så duktig och kämpar på" ♥ Pengarna kom iallafall väl till användning, visar sen! Jag har även hunnit med att cykla till Maxi och köpte lite mat, och nu ska jag snart ner till stan och träffa mina vänner på Gränden där vi ska äta lite typ! På söndag eftermiddag kommer Babe hit, så imorgon ska jag städa lägenheten och sen bara ligga och kolla på en massa bra movies/serier!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0