My babe is here!

Mattias är här nu. Det är mysigt. Han kom ikväll vid fem, jag mötte honom vid stationen och sen gick vi till coop och köpte tacosgrejer, gick hem och så gjorde vi tacos. Och sen har vi bara myst, typ kollat på movie, ätit chips (vi har faktiskt lördag idag), spelat kort och löst två korsord varav det sista jag fuskade lite på. Fast bara i slutet när vi hade två konstiga ord kvar. Annars klarade vi allting själva!

Imon ska vi till Ikea och Maxi, jag har fått pengar så jag ska handla mat, hårfärg och flux. Great life alltså! Borde nog sova nu för jag ska upp om 7,5 timmar. Oki kommer vara död, vill typ sova tio-tolv timmar per natt haha<3
God natt alla!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0