Nytt till mitt bo!

Det här köpte jag för pengarna jag fick av mami:


Möblerade om lite på mina hyllor, blev finfint. Köpte en ny teburk, vårig och fin!


Köpte en jättefin servetthållare, flugsvampar liksom ♥  Och sen en liten korg för att ha exempelvis rostbröd i!

Införskaffade mit en ny duk också, tyckte det var på tiden.


Såhär ser mitt köksbord ut för tillfället.


Justde, var extrapris på grytlappar på Åhléns så jag slog till! Känner att gult kommer bli vårens färg alltså!


Sist men inte minst fick jag syn på dom här urgulliga kaninerna på Lagerhaus, jag slog till och fick båda två för 25 kronor! Dom agerar numera cd-stöd! Åh sån fina dom är!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gud, dom där kaninerna var så himla söta! Hoppas dom finns i stockholm, åååh.

2011-01-23 @ 01:10:50
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0