I fredags!











Kommentarer
Postat av: Marcus

Svar:

Nej, jag har helt missat The Sounds nya låt, visste inte att den hade släppts. Jag ska kolla upp den :D



Köpte min biljett till SiESTA då de kostade 555 kr, men tävlar också, hehe. De har nyss haft andra släppet, bl.a. Håkan Hellström. Själv då?

2011-01-30 @ 23:28:40
Postat av: Marcus

Nu fixade jag singeln med The Sounds, släpps visst imorgon. Lyssnat 5-6 ggr. Gillar låten. Inget mästerverk, men den växer nog... både i takt med lyssningarna och live. Ännu mer elektroniskt än tidigare, I like. SiESTA nu!!! Mjau!

2011-01-31 @ 11:26:27
Postat av: belle

så fin du var! du passar himla bra i lösfransar!

2011-01-31 @ 13:09:08
Postat av: mitsukai

Nu har jag tyvärr ingen aning längre. Det var ju ett tag sedan jag köpte skorna =/

Däremot kan man få tag på dessa eller liknande på Camden Market om du ska dit någon gång =)

2011-01-31 @ 18:08:31
URL: http://mitsukai.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0