Dom viskar: Du är tidlös, men dom menar omodern.

Har legat bakis i soffan hela dagen, druckit filmjölk (ja, det är gott att dricka.. ^^) och kollat på Solsidan! Det är ju så satans varmt ute, och då blir det sjukt varmt i vår lilla lägenhet så både jag och Ansgi håller på att få värmeslag eller nått. Han har legat tryckt mot fönsteröppningen hela dagen, och jag har suttit i soffan och fläktat mig med solfjädern. Mattias hemmagjorda fläktar (som görövrigt är datorfläktar), hjälper inte så mycket nu när det är tropisk värme ute, så Mattias har lovat att han ska fixa en ny, bättre fläkt på måndag!
Och justde! Jag hade ju tänkt att gå på Håkan Hellströms och The Ark's spelning i Kalmar, men hade ingen att gå med och att åka ända från Stockholm själv kändes inte sådär lockande, men nu kanske jag ska gå tillsammans med mami och Anna! :D Jag hoppas verkligen att dom kan, hade ju varit helt mys!



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0